wtl-one

Slouží ke zjištění:
-tělesné hmotnosti
-množství svalové hmoty
-množství tělesného tuku
-množství viscerálního tuku
-množství vody v těle
-bazálního metabolismu
-metabolického věku
Ukázka výsledků měření na bioimpedanční váze Tanita k nahlédnutí zde.

wtl-one

-rozbor stávajících stravovacích návyků
-úpravy vašeho jídelníčku (dle vašich preferencí a možností)
-doporučení vhodných potravin, jejich množství a rozložení během dne
-edukace o správné výživě
-prevence jojo efektu
-výživa při redukci tělesného tuku a navýšení svalové hmoty
-podpora, motivace a odborný dohled nad změnou
-doporučení v oblasti pohybových aktivit
-řešení možných problémových situací

wtl-one

-sestavení individuálního jídelního plánu na 1 týden
-sestavení individuálního jídelního plánu na 4 týdny

wtl-one

-poradenství v období těhotenství a kojení
-strava v batolecím, předškolním a školním věku
-poradenství v oblasti klinické výživy (vysoký krevní tlak, diabetes mellitus 1. či 2. typu, vysoká hladina cholesterolu, gastrointestinální problémy (průjem, zácpa), potravinové alergie či intolerance, poruchy příjmu potravy a tak dále)
-poradenství pro seniory

wtl-one

-diagnostika na bioimpedanční váze Tanita (zjištění tělesné hmotnosti, množství svalové hmoty, tělesného a viscerálního tuku, množství vody v těle, bazálního metabolismu a metabolického věku)
-interpretace výsledků
-výživové doporučení podle naměřených výsledků
-doporučení v oblasti pohybových aktivit

Dle Vašich přání je možné připravit den zdraví pro Vaše zaměstnance na míru!

wtl-one

-zápis Vašeho dosavadního jídelníčku
-seznam užívaných léků včetně uvedení důvodu
-doporučuji vzít s sebou informace o výsledcích poslední preventivní prohlídky u praktického lékaře a pokud máte diabetes, tak vzít s sebou kartičku s hodnotami glykémií a glykovaného hemoglobinu

wtl-one

-IHNED po jídle (ne večer doma vzpomínat, opravdu IHNED po každém jídle)
-zapisujte opravdu všechno, co vložíte do úst (např. i uždibnutí buchty, ochutnání polévky při vaření)
-nezapomínejte na nápoje a pitný režim (včetně alkoholu!)
-zapisujte čas, v kolik jíte a dobu, po kterou jíte (zda 1 minutu či 40 minut)
-uveďte množství (nemusí být přesná gramáž, zatím stačí uvést např. velký tlustý krajíc, malé jablko)

Jídelníček je potřeba zapisovat opravdu zodpovědně a svědomitě. Žádné „prohřešky“ nezatajovat. Hřešit je lidské, tak se tomu pojďme postavit čelem!